måndag 20 juni 2011

16 Juni- 24 år!

Ja i torsdags blev man ju ett år äldre.
24 år!! Sjukt ju. Slutade fylla runt 20 år ;) haha

Började dagen med en rejäl sovmorron.
Sen gjorde jag klart min underbart goda tårta, love it! Smeten emellan bottnarna ska ju kokas o sen svalna så den tar ju ett tag på sig med det :P
Diskade undan så det skulle vara lite fint :P Gjorde mig själv lite fin o sen fixade vi till lite käk när grabbarna kommit hem.
Gurra var ju med A o jobba förra veckan.

Gjorde klart tårtan å sen satt vi ute o käka lite tidig middag.
Medans vi käkade började folk på att ramla in, strax efter 15.
Först A´s momme o moffe. De hade även med sig present från A´s moster som inte kunde komma.
Sen ramlade det in fler o fler.
Bror Mattias,Meja,Jenny,Lollo,Moster,Erik,Ellen,Svärfar,Karina,Mamma,Pappa,Malin,Micke,Emmy,Ludde Nicke,Martina,Jocke, Bror Patrik,Marina,Stina,Örjan. Undra om jag glömt nämna någon? :p Är ju ganska virrig nu för tiden! Svärmor o Vickis kunde inte komma :(

Fick pengar,blommor(både ute o inne blommor),trisslotter,smycken,böcker,en fin blandning från Kahls kaffeshop(årechoklad,the,marmelad o franska skorpor typ) en fin blomkruka eller det är en ställning som det står välkommen på å så hänger det en kruka på den lixom.

Hade främmande hela tiden från strax efter 15 till 22.30.
Snacka om att jag var helt slut då! Man har ju inte en lugn stund när man har kalas :P

Dagen var iaf bra! Gott fika o trevligt främmande :)

Inga kommentarer: