måndag 20 juni 2011

Helgens

Fredag var jag ju helt slut fortfarande efter kalaset :p Så jag tog det mest lugnt o sov länge!
På e.m åkte vi in till stan å käkade Hot Chili med Nicke o Martina.
In på hemmakväll å köpte ett nytt skal till min pajfån.
Sen åkte vi alla till svärfar o karina. Där vi tjottrade på om allt möjligt.
Sen styrde bilen mot harmånger o hem.
Väl hemma kommer jag inte ihåg om vi såg en film eller gick isäng? :P

Lördag började med en god pannkaksfrukost, sen donade vi på lite hemma på förmiddagen o sen åkte vi in till stan.
Först på kvantum o handlade mackor o bullar.
Ner på glysis där vi fikade o tittade på Vickis match med svärmor.
Sen gick vi en sväng vid lillfjärden medans vi väntade på Vickis när hon duscha :P
Vi skulle käka allihopa, men vickis följde till slut med laget o käkade o vi andra 3 drog på amandas.
En god lövbit blev det!
Skjutsade en kebabrulle till jocke vid högliden o tittade på epaskruvning o pratade. Massa folk där :p
Sen hämtade vi upp vickis, pratade med bror micke o anna en sväng.

Drog på Statoil, där vi träffade mats,johan,durt o en kompis till dom. De skulle till ljusdal. Så vi drog oxå dit.
Köpte en dricka o glass, A lurade mig att köpa Pärondaim strut. Sjukt äcklig så han fick äta upp den. Å jag blev utan glass:P

Var mkt bilar o folk i ljusdal.
Men vi alla var så trötta så vi åkte hem ganska tidigt :P
Var i stan typ 23.20 å lämnade av svärmor o vickis vid deras bil.
Träffade Jocke en sväng oxå.
Sen åkte vi hem o sov.

Söndag donade vi på hemma bara, efter en rejäl sovmorron. Sen åkte vi till A´s momme o moffe. Å sen käkade vi hos svärmor.
Tittade igenom lite bebis saker och sådär.
Väl hemma kikade vi på film, Monsters. Var väl sådär!
Sen blev det sängen, lite väl sent men men.

Det var denna kalla helg det, med massa regn o kyla!

Inga kommentarer: