tisdag 14 juni 2011

Update

Här kommer en liten kort update med vad jag gjort senaste veckan. Mest för min egen del. Gillar att kunna gå tillbaka o kolla när o vad man gjort! Detta är de stora sakerna som jag kommer ihåg, har ju glömt en hel del :P
Har inte haft så mkt tid till att blogga, men några saker har jag redan skrivit om.

Tors 2/6: A ledig så vi tog en välbehövlig donardag här hemma. Körde jordfräs å fixade massa i trädgårn. Riktigt tråkigt men ett stort måste.

Lite fika mitt i donardagen.

Jag fixade en grym grillad middag. Sjukt gott blev det!



Fredag 3/6 var A oxå ledig. Vi drog in till stan för lite ärenden. A började med en klippning, eller innan dess gick vi en snabbis med Monchi vid lillfjärden. Sjukt varmt denna dag, så vi käkade ute på McD med bror,meja,Gurra,Anton o Monchi efter klippningen. Träffade massa folk där så blev kvar ett tag. Sen gick vi på visning med bror,jenny o meja. My dream house!
Efter det gick vi å käkade en glass på möljen bara jag,A o Monchi. Dit kom även mamma o pappa en sväng. Gick lite vid hamnen o sen åkte vi till iggesund(kommer inte ihåg vad det heter) o tittade när de andra fiskade typ. Grabbarna drack öl o vi solade lite o sen blev vi uppäten av mygg :P Gurra,Lollo,Bror,Andreas J,Anton va det som var där. Monchi lekte o hade roligt.

Lördag 4/6  Drog vi upp till birsta för lite shopping.
Shopping till grynet i magen. Lite var shoppat sen förr.
Några bodysar,kortärmat o långärmat,mössa,pyjamas,strumpor
byxor.

En tjock filt, ett sett med body,shorts o mössa. Ett sett med
6 delar. Pyjamas,mössa,body,tröja,byxa å haklapp.
Blev bara shopping till grynet i magen då å sen hade vi tänkt käkat på biteline, men vi båda var sugen på max. Så vi drog dit istället. Big mistake, för shit va arg vi blev!
De har slutat med deluxe målet som A brukar äta, o de har slutat med ultimate cheese som jag brukar äta! Stor suck. Men lökringarna var goda iaf, fick dock äta en äcklig burgare.

Sen drog vi på bio, Pirates i 3d blev det. Å varma chips sourecreme(fattar inte varför de bara har äckel bacon i hudik!!) blev det till, filmen var sådär tycker jag. Älskar de andra filmerna men inte denna.
Efter bion kikade vi en snabbis på crusingen som var i sundsvall, men vi var så trötta båda två så vi åkte hem efter vi kikat en liten sväng. Hämtade Monchi som varit hos svärmor o sen blev det hem till sängen.

Inga kommentarer: