tisdag 14 juni 2011

update forts.

På söndag 5/6 drog vi upp till tallbacken där syster,sol,fredrik,gurra,lollo o anton var.
Vi paddlade kanot i flera timmar o sen grillade vi på kvällen då även bror,jenny o meja kommit.
Vi sov över där men vi åkte hem väldigt tidigt på morronen.

Måndag6/6 blev det en mys soffdag hemma då jag mådde lite kasst.

Tisdag 7/6 Var vi på rundtur på förlossningen o bb. Roligt o se hur det såg ut där, men skrämmande oxå. Tänkte hela tiden att nästa gång jag är här, då är jag inte så här lugn osv :p Fick lite bra info och så.
Vi åkte till A´s Momme o moffe efter det. De grejjade ute o sen käkade vi där. Var kvar tills kvart i 9, o jag skulle vara hemma 9. Men vi hann hem precis :p

Onsdag 8/6 föräldrautb nr 2. Gillar de där stunderna. Tycker dom är mysig o man får mkt bra info.
Efter den fixade vi lite studentpresenter på stan o jag köpte en klänning oxå att ha på studenten. Träffade lite folk på stan. Sen käkade vi på amandas innan vi drog hem.

Torsdag 9/6 passade vi på att försöka få lite bränna på kroppen då det var super fint väder ute. Solade någon timme till och från. Grymt skönt o lyckades bli lite brun. Blev pannkaka till middag, så gott. Var sjukt längesen jag åt det! Hade en dålig dag så vi kikade på massa inspelat, bb tror jag! Så även vi fick veta vem som vann, haha lite efter! Kollade en film oxå tror jag.

Fredag 10/6 var vi på jockes avslutning från 9an, kl 10 började det. Innan köpte vi ros och hämtade upp svärmor på stan. Avslutningen var bra!
Sen skjutsade vi hem vickis o släppte av svärmor på stan.
Vi drog vidare till bror för å fixa det sista med antons present. Vi gick därifrån allihopa, ner på jambo o sen tittade vi på tåget vid banken. Missade såklart Martina, men hann iaf med Anton.
Sprang runt som yra höns i borgarparken mitt i smeten o de va ju så sjukt varmt. Trodde jag skulle dö.
Monchi var helt loj denna dag kan jag säga. blir medsläpad på stan en hel dag ;) hihi.
Hittade till slut både martina o anton.
Sen gick jag,mona,johan o vickis ner på möljen. tittade på studenter o bilar som åkte runt.
Sen vidare till Martina, där det blev grillat i stekheta solen, alltså det var 29 grader i skuggan om jag inte minns fel.
Blev även tårta o massa surr där. Monchi fick stanna kvar där o vi drog vidare några hus bort för att fira Anton. Där fikade vi lite kakor o så. Grabbarna drack öl o vi surrade på som alltid. Blev där ganska länge.

Käkade på mcd innan vi åkte hemåt, stannade i långsjön där A grillade korv med de andra, jag hade ju nyss ätit :P Sjukt mkt mygg där så höll på å dö. Monchi var där så vi tog med henne hem efter vi varit där ca 2 timmar.

Inga kommentarer: