fredag 15 juli 2011

Kaos

Nackspärren försvann då aldrig helt igår. Petade till slut i mig en alvedon innan jag drog till stan. Men det hjälpte väl inte så värst. Innan hade jag använt värmekudde hela dagen och heat lotion.
Jaja, har fortfarande ont idag, men inte alls som igår. Tack för det!

Drog hem till Malin en snabbis först å sen drog vi ner på Texas.
Käkade gott som vanligt, och snackade en massa! Tänk att vi alltid har så mkt att prata om ;)
Skönt o välbehövligt att ventilera lite tror jag.
Så mys! :)
Sen gick vi på hemmakväll å köpte lite gotta o Malin hyrde filmer.
Sen en snabbis på hemköp.
Började kika på " En blomma i afrikas öken" har ju läst boken o den gillade jag skarpt.
Men trodde inte att filmen skulle vara bra. Såg 1 timme, o jag tyckte den var bra. Så måste se klart den :)
Men då var det dax att åka hem iaf.

Väl hemma träffade vi en glad liten hund(ja, A var oxå med till stan, dock inte på våran tjejkväll ;)
Och hon hade åstadkommit detta:


Papperskaos i sängen! haha!
Så fort hon får tag i lite papper så gör hon "kaos" som vi kallar det. Men brukar vara lite större bitar oftast. Detta var pyttesmått, syns inte så bra på bilderna, var ju väldigt mörkt.
O tänk bort skynket för fönstret :P För A duger det inte med bara persienner nu när det varit så ljust på nätterna :P Fult!
Å Vaggan är upphängd. Vet dock inte om den ska hänga där? Ska hänga en till krok i fotänden typ, alltså utanför sängen.

Inga kommentarer: