torsdag 21 juli 2011

Nervös?

Jag har börjat blivit sjukt nervös inför förlossningen.
Har inte tänkt på den nåt, utan tänkt att jag tar det som det kommer.
Har tänkt att de blir som alla säger, att man är så less på slutet att man bara vill att bebis ska ploppa ut.

Men än känner jag inte så! Å det gör mig nervös. Än känns de som om bebis kan stanna inne ett år eller så :p

Å nu har en barndoms bekant fått barn, å dom hade Bf exakt 1 MÅNAD EFTER Oss!!! Sjukt ju.
Å en annan fick 3 veckor förtidigt oxå.
Så nu börjar jag bli väldigt nervös.
Jag är inte redo än!!! :p

1 kommentar:

kattis sa...

känner samma, han kan gärna få stanna en månad till tycker jag. Nee jag är inte heller redo, även fast jag pratat med en tjej på förlossningen och de har en speciell journal till mig så känns de jobbigt. Vill liksom inte... :S