lördag 24 september 2011

1 månad!

Idag blir prinsen 1 månad!! :)
Han ler med hela ansiktet nu typ.
Han jollrar o gör ljud.
Man hör när han är busig eller om han är nöjd.
Bilden är tagen för ett tag sedan.
Vi har nu bytt 50 till 56, det mesta iaf. Vissa plagg kan han fortfarande ha.
Sån skillnad det är på storlekar!
Missade även klädbytardagen här i harmånger idag.
När är den i stan?

Jag har världens tandvärk. Kan inte sova, äta eller nåt.
Har knaprat Alvedon och Ipren för att försökt sova inatt. Skit.
Tänkte ju försöka vänta till måndag å ringa då! Får se hur det går.
Jäkla skit va tråkigt o dyrt!

Ikväll ska jag ha tjejkväll med Malin!
http://fitnessmomman.blogspot.com/
Så det blir lite vin ikväll!

Är inställd på många påhopp, men de skiter jag i. Känner att jag behöver andas en kväll, utan "ansvar" och vara social.
Min bebis har ju oxå en pappa, som klarar av att sköta honom minst lika bra! Å de blir ju mysigt för dom att få lite egentid :)
Så jag är inte orolig att lämna bebis ensam med sin egen pappa! Å så har ja ju världens bästa barnvakt som oxå är hemma, monchi :)
Inatt sov vi alla 4 i våran säng, tätt intill varann :) mys!

Bara denna tandvärk kunde försvinna nuuuuuu!!!!!

Inga kommentarer: