söndag 25 september 2011

Kanon!

Vilken kanon kväll!!
Förutom världens jävla tandvärk.
Har sååå ont att de känns som jag dör.
Känns det såhär om några timmar måste jag åka på akut tid på en söndag ändå.
Detta funkar inte.
Kan inte äta nåt alls, inte sova.
Har tagit ipren o Alvedon, men det hjälper inte.
Mamma sa att en tuss med sprit på tanden kunde hjälpa, så har även provat det. Men icke.

Å bussresan hem, var nog de tråkigare jag gjort på länge.
Tur att Jocke var med till stamnäs iaf, så den vägen var rolig.
Sen sov alla å jag som inte kan vara tyst hade as tråkigt.
Nästan så jag kunde ha börjat prata med mig själv ;)
Vi hade iaf super trevligt ikväll.
Jag o Malin drack lite vin å pratade massa. Skönt att prata av sig, det behövde jag. Tack gumman! <3
sen kom Cissa å efter ett tag gick vi vidare till Elin, där även beatrice var.
Vi åkte inte ner förrens strax efte 12. Taxi fick det bli.
Väääääärldens längsta kö på hogges. Men med lite kontakter så fick vi gå före kön, haha kändes lite löjligt! Men skönt! :)
Fick inte nå skit för ikväll!
Alla jag träffa sa att jag gjorde rätt å tyckte de va helt rätt att våga sig hemifrån å ge far o son lite egen tid.
Kändes skönt att höra!

Så var en riktig kanon kväll å det behövde jag!!!!
Var även några som kom fram å ragga, kändes bra för att bara vara 1 månad sen man fick barn haha!
Känner mig inte så tipp topp i formen lixom. Även om maninte alls är ute pga det, så är det lite roligt att få uppmärksamhet lixom.

Så roligt att dansa och dricka redbull vodka. Å framför allt ha en kväll med Malin utan barn å karlar ;)

Älskar dig gumman min! <3
dina ord värmer och så skönt att prata med dig!

Inga kommentarer: