söndag 25 september 2011

Uppladdat

Känner mig full av energi. Trots att jag är lite trött.
Men har laddat upp med så mkt härlig energi i helgen!
Max har skött sig exemplariskt( peppar peppar!) både dag å natt tid.
Inatt hade ju A han men de sov son grisar båda två :)

Å kvällen igår gav mig så mkt energi så de känns som om jag klarar av vilken motgång/motgångar som helst den kommande veckan.
Så kanske jag inte säger då, men nu känns det så!
Det betydde så mkt för mig att få komma iväg å träffa härliga tjejer å prata en MASSA å sen avsluta med att dansa lite!

Nu blir det gräsklippning o lasta ris!
Härligt väder idag!
Hade viljat tagit en mysig stadspromenad. Men vi kör på måsten idag istället!
Vi får ju va ute iaf :)
Max o pappan gick på affärn vid 12 å sen dess har lillen sovit ute i vagnen.
Nu har vi bytt blöja o matat å myst lite. Ska snart gå ut igen om lilleman håller med vill säga ;)

1 kommentar:

Lisa Olsson sa...

Lillprinsen Max har fått ett namn =)

passar väldigt bra faktiskt :D