måndag 26 september 2011

Tandis

Ringde till tandläkaren när de öppna vid 7.
Fick tid vid 4.
Fy för å gå till tandläkaren!!
Brukar gilla o gå till tandläkaren när de bara är undersökning. Förr när jag var yngre alltså.
Men nu när jag har så jäkla ont så kommer jag ju dö.
Om de gör så här ont utan att röra där, hur fan ska de kännas då?

Men samtidigt längtar jag ju nu.
Har så förbannat ont.
En Ipren o två Alvedon var fjärde timme funkar inte. Har levt på det hela helgen även fast de inte hjälper helt. Blir ju lite bättre men inte i närheten av bra.
För att kunna sova har jag fått tagit en tuss med sprit på å lagt runt tanden en stund, så det domnar bort.

Fy fan va skönt å fixa den här skiten nu.
Bara hoppas de kommer gå bra, att jag överlever å inte blir helt ruinerad!
Jag har ju ändå klarat av att föda ut ett barn, tandläkaren borde väl vara en fis i rymden! ;)

Inga kommentarer: