onsdag 28 september 2011

Gräsänka

Inlägget innan skulle ju såklart ha kommit tidigare idag.
Det hade inte publicerats bara.

Precis kl 16 slog lilleman upp ögonen o skulle ha käk, haha!
Sen hade han kissat igenom kläderna så blev även klädbyte, han vet när det passar lixom :p

Drog ut långt på tiden o var inte klart förrens 6!!!
Så slängde mig i bilen o brassa in mot stan.
Jysk, dollars, Mcd för sen middag! Å Ica.
Grabbarna skulle vara hemma o jag o monchi drog på tjejtur alltså.
Men grabbarna drog oxå iväg å jag hämtade upp Max i via när jag åkte hem.
Väl hemma hängde vi lite i soffan o Max käkade.
Vi kollade idol från igår o även det vi spelat in idag.
Nu sover alla o jag ska oxå skynda mig isäng!
Måste ladda ordentligt för en riktig heldag som ensamstående imorn.

A ska ut med jobbet å kommer alltså bara hem för en dusch. Kl 4 ska de vara i Sundsvall igen. Så blir kortdag på jobbet för han.
Jag kommer nog vara helt slut efter imorn. Kan ju inte sova ensam när det är mörkt. Är så jäkla mörkrädd.
Är jag ju när jag är vaken oxå så jag hoppas dom inte blir så sen!! :(

Nä sova va det!

Inga kommentarer: