tisdag 20 december 2011

Dagens

Idag har vi som sagt gjort stan med Max mormor och morfar.
Massa massa shopping.
Skönt att ha det klart.
Är lite små fix kvar som vi ska fixa imorn.

Åkte med A hem från stan, eller hem och hem. Vi skulle till hans mormor och morfar på middag och sen hade A inbokad kväll från 17.
Så han slängde i sig mat och jag o Max åkte hem.
Mamma o pappa stannade här hemma o slängde in våra saker och hämtade monchi så hon fick vara där :)

Ja, jag var som sagt kvar hos A s mormor o morfar.
Vi käkade god mat, fikade o busade med Max så klart.
Stannade till hos Max farmor innan vi åkte hem och A hämtade bord till julafton.
Väl hemma var klockan redan 23! Sjukt ju! Trodde inte alls den var så mkt.

Jaja. Alla de andra 3 är i säng. Å jag har donat en del och planerat lite.
Ska skynda i säng jag med.
Imorn tänkte jag göra lite ärenden i stan, kolla på stan en snabbis och fika. Om någon är sugen så hojta!
Waynes!
Sen äter vi nog nåt i stan å sen ska vi på kalas.

Bilden visar Max, överlycklig att sitta i hoppgungan, överlycklig av att monchi kom o titta på.
Max började prata som tusan när monchi ställde sig där.
Haha han gillar å prata med henne!
Bye.

Inga kommentarer: