torsdag 5 januari 2012

6 år sedan...

Den här dagen, för 6 år sedan firande vi 2 månader tillsammans.
Jag tänkte dela med mig av den storyn.

Vi hade fått en inbjudan till svärmor och Hasse för middag. Tror det var tre rätters och vin.
Plankstek Stog på menyn.
Vi klädde upp oss och åkte dit, jag hade knappt varit där innan.
Vi käkade och efter maten vid 20 gick A ut i garaget med sin bror.
Jag var kvar med hans mamma o Hasse. Vi satte oss framför tvn och timmarna gick....
Hasse gick i säng och svärmor somnade i soffan.
Så vid 00-tiden kände jag mig taskig som tvingade henne att vara uppe med mig, så jag gick i säng. Var nog 1a eller 2a gången jag sov där.
Vet inte när A kom in, men det var inte så länge det var 5e iaf.
Behöver jag säga att jag var ganska sur dagen efter?
Åkte hem å ville aldrig se han mer. Kanske inte så stor grejj, men jag skulle ju inte ha en pojkvän i den åldern heller, så det spelade ju oxå in.
Men han satt där som ett plåster.

Idag, 6 år senare börjar dagen mindre bra.

Inga kommentarer: