torsdag 5 januari 2012

Äntligen!

Äntligen kan jag blogga med bilder igen från appen!
Tackar Angelica för tipset!

Vi lyxade till det med goda räkmackor i söndags morse.
Sen blev det pizza på kvällen.
Blev en ganska degig dag då vi var lite trötta allihopa.

Idag har vi varit hos Malin, Micke o barnen. Max var där en stund själv (med malin, elin, Emmy o Ludwig alltså) när jag var till Linda och gjorde om naglarna.

Sen kom även A dit efter jobbet och vi beställde hot chili.
Mums va gott det var!
Skönt att få ventilera lite skitsnack ;)

Imorn ska vi på mammaträff och skulle behöva göra lite ärenden på stan.

En av mina julklappar jag fick var denna parfym. Önskade den av A. Har haft den förr å ville så gärna ha den igen. Love it.

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Va kul att det funkar igen!!

Nu blev jag fantastiskt sugen på en räkmacka! Mums va gott! Vi var inne i ett räkmackestim för ett tag sen men har ramlat ur! Dags att ta upp igen!
Kram och ha en bra helg!