söndag 15 januari 2012

?

Full rulle hela dagen.
Varit på kalas å sen varit hos Max farmor och myst på kvällen.
Imorn åker pappan iväg å åker skoter hela dagen och det lutar åt att bli en mys dag för oss!
Vi får väl se! :)

Blir inget sim imorn då det var inställt. Typiskt!
Mitt hjärta Malin, som är instruktör på hudikgym, ska köra igenom pass med bara mig till veckan så jag får tjuvträna innan jag ska stå å träna i en sal full av vältränade folk som redan kan allt ;) och en annan ser ut som bambi på hal is ;) haha!

Tack för att du ställer upp och hjälper mig! Och att du finns å lyssnar!! <3 vi får ta en spelkväll snart igen ;)
Och vi vill gärna åka pulka å grilla korv, ev nästa helg?

Gissa smaken på bilden? Kul att Max alltid gör bilen(pruttar med munnen) och speciellt när han ska äta haha :)
Men vet inte hur mkt mat jag ska ge? Och hur ofta?
Han blir ju skitsur när maten är slut. Å då har han ändå fått en halv burk(en liten burk).
Han får smakis på lunch och middag nu. Sen äter han gröt på kvällen.
Hur matar ni era?/eller har matat?
Och hur är det med vatten?
Stod ju i boken jag fick på Bvc och bm sa det oxå. Att man kan ge mer mat när man inte ammar.

Nä det känns så uselt vissa saker. Fattar inte riktigt.
Less
Men men.
Life goes on!

Dagens snygging på bilden!
Bye

1 kommentar:

Maria W sa...

Mums med smakisar,Aprikos med Päron är mest poppis hemma.Har ni provat någon frukt dryck än?det finns oxå från 4 månader. Hoppas allt är bra ;) Kram