måndag 16 januari 2012

Lessnat

Har lessnat lite på att blogga.
Så det kommer nog inte komma lika täta inlägg. Ska mest använda den som dagbok och så.

Drog iaf iväg och simmade ikväll, helt ensam! Känner mig stolt att jag tog mig iväg ändå!
Ingen som kunde.v Drog förresten till igge först å shoppade på rättan, tack Therese för tipset!
Var ganska mkt folk. Simmade nonstop 45 minuter. Behöver jag säga att armar och ben skakade som tusan. Kunde knapp gå haha.
Satte mig i bubbeln ett tag och sedan bastun!
Hallelulia va skönt alltså!

Drog sen hem till bästaste Malin http://fitnessmomman.blogspot.com/ för massage! Och gud så skönt det var!! Tack vännen <3 Fick även lite tips om kost :) Och på onsdag morron ska hon köra ett pass med mig!
Vad vore jag utan dig???! Känns som att du ger mig sååååå mycket mer än vad jag kan ge tillbaka!
Är så glad att vi håller ihop än och att våra karlar oxå kan umgås!
Hoppas verkligen vi drar iväg på kryssning!

Var en sväng på hemköp och sen hem.

Imorn ska jag till Linda och laga en nagel och en sväng till Malin.

Nu längtar jag ännu mer efter ett hus i stan!

Jag hoppas jag kommer bli stöttad och på puchad om träningen nu! Jag vet att det brukar gå bra några gånger i början och sedan kommer det en svacka. Tar jag mig igenom den svackan så blir det en rutin sen!

Ska iaf simma 1 gång i veckan(torsdagar) men helst 2. Och nåt pass på hudikgym i veckan.

Har även anmält oss till babysim. Det drar igång på måndag! Med information då, sen är det 8 badtillfällen. I iggesund!

Bye

4 kommentarer:

kattis sa...

sv. skär feleerna i små bitar och steker först, sen häller på de andra =)
man får köpa badbyxor där. kostar ganska mycket, men de vill inte att man använder badblöja, sen hade jag 2 handdukar till honom för de blir blöt ganska fort. Hänglås med till skåpet.
har ni inte varit där för info? de fick vi innan.
duktigt de med simningen =)

Therese Wennström sa...

Har ni sålt erat hus i harmånger nu? :)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hon är bra den dära Malin!!! Hoppas benen bar efter träningen! Mina känns som gladiatorlår idag (ser dock inte UT så) efter lite stationsgympa och afrodans. Känner mig som en gammal kärring i motvind! Ha det gott!

Malin sa...

Men gogumma! Hade missat detta inlägg! Tack snälla söta du! Du ger mig minst lika mycket tillbaka! <3 <3 <3