onsdag 18 januari 2012

Spagetti

Blev kvar hos Malin ganska länge igår, sen blev det middag hos svärmor.
Flygande Jakob, mums!!

Imorse kom mamma hit å var med max(fast han sov fortfarande) så jag kunde åka å träna med malin.
Hon körde igenom ett pump pass med mig och så kom det en till å haka på oxå!

Strax efter 8 var jag på plats i stan på gymmet. Känner mig duktig!
Tack för allt du gör för mig gumman!!! <3

Sen var jag å fixade lite ärenden. Mio, bilmetro o Ica.
Nu har jag strukit gardiner. Jo vi har varit utan sen vi plockade ner de andra. Inte alls haft tid!

Undra hur det ska gå å simma imorn med mina spagetti ben?
Kunde knappt gå ut från gymmet Haha!

LÄNGTAR VERKLIGEN EFTER ETT HUS I STAN NU!!!
Ge mig!

Monchi har främmande nu, som bilden visar.

Imorn bilmetro, mammaträff, hem, matlagning, ev mio och sim!
Puh vilken dag ;)

Inga kommentarer: