torsdag 29 mars 2012

Kul!

Varit på bodycombat idag med Malin och Johanna.
Sjukt kul! Det ska ja gå på fler gånger:)
Nästa pass blir nog på söndag, pump.
Vila imorn, heldag i Sundsvall på lördag. Med heldag menar jag verkligen heldag.
Så sjukt mkt på göra listan på lördag.

Bestämma kök, badrum, tvättstuga, tapeter, golv.
Träningsskor å tränings kläder.
Lite kläder till Max som byter garderob igen.
Något att fylla hans stora påskägg med.
Plus en hel del mer saker.
Blir matt av bara listan!

Max ska få vara hemma å busa denna gång, så vi verkligen får allt gjort å slipper åka hundra gånger lixom.

Så söndag får bli nästa träningsmatch.
Då har jag tränat
Måndag: attack
Tisdag: sim
Onsdag: vila
Torsdag: combat
Fredag: vila
Lördag: vila/shopping ;)
Söndag: pump

Låter väl ändå helt okej i mina öron ;)

Efter passet var vi å kolla in vårat nya hus, Malin hade exakt samma planer som mig så det känns så bra nu :)
Tack hjärtat <3

Imorn ska vi hämta upp j och l i stab halv 11. Å möta upp 4 till.
Sen drar vi till delsbo på mammaträff/klädvisning.

Känner mig inte taggad till tidig morgon just nu, då det är en stund kvar tills jag kommer ligga i sängen ikväll. Men men.

Så sjukt trött, vet inte vad det är för fel. Varit det ett tag nu :/

Bye!

Inga kommentarer: