onsdag 28 mars 2012

Less

Efter ett tag lessnar man på sånna folk som inte hör av sig.

Man hör av sig, och man anstränger sig å visar att man vill umgås å träffas å ha bra kontakt.

Men det är segt tillbaka.
Kanske bara att inse att jag inte är så viktig?
Vi har det så bra når vi väl träffs.
Men det funkar ju inte.

Kanske är jag som missuppfattat å trott vi varit kompisar.

Jaja har inte tid så knatar nu vidare.
Synd bara för vi är så lika å passar bra, tycker jag iaf.

Combat imorn, blir spännande.
Haft träningsvärk idag :p

Salladsdag 3 avklarad.
Men idag slank det även ner en liten bulle, har nog inte ätit det sen jag var gravid tror ja!

Men mamma hade bakat idag, å nybakat bullar är ju gott :)

Mys med 3 av 4 <3 i sängen nu.
Max, jag å monchi har haft mysdag å kväll idag.
Även Max mormor å morfar har varit här både på dagen några timmar.
Å mormor var även här i kväll. Busade å tittade på tv å myste :)
Mys :)

Nattis

Inga kommentarer: