onsdag 28 mars 2012

Vänta bara...

Less på alla vänta bara.
När man var gravid:
Vänta bara tills slutet då man bara vill ha allt överstökat å aldrig va gravid igen typ.

Vänta bara till fl, vilken pers.

Vänta bara tills bebisen är här, då är det slut på sömn.

Vänta bara tills den börjar krypa.

Vänta bara tills tänderna börjar komma.

Vänta bara tills den börjar gå.

Vänta bara tills dagis.

Vänta bara tills trots.

Less på å höra de nu.

Jag blev aldrig less på å vara gravid, mådde så sjukt bra.

1 månad klev vi upp på nätterna å gav mat, sen har vi sovit hela nätter i 6 månader.

Några tänder har han å det har gått bra.

Man vet väl att det finns tuffa dagar när man har barn. Det är väl inte lätt jämt precis! Puckad är man lixom inte.

Men varför inte leva i nuet och njuta av allt som händer nu?

Å nu går det fort å händer mycket vaje dag :)
Älskar Max <3

2 kommentarer:

Julia sa...

Ja men jag håller helt med dig!!
Så himla less på att höra- när man har barn kan man inte göra si och inte göra så.. Mitt barn är med överallt och jag gör allt jag gjorde innan han fanns!

LinnaLi sa...

Du har ju fått en snäll kille som sover. ;P Jag är sjukt trött jämt och har ju även en snart femåring som ska roas. Så jag kan känna ibland att jag aldrig har tid med mig själv. Men självklart vill jag ju inte byta bort något. Tur jag har en make som är världsbäst och vi delar på allt!

Men jag fattar vad du menar. (ska bara tillägga att med Aivi så gjorde jag det mesta och hon var med på allt. Men med Eira så är det inte lika lätt iom att hon sover dåligt, hatar vagnen och gillar inte värst att åka bil...Dessutom är Aivi inte med på notern jämt så hon blir styrig att ha med på en del grejer också... ;P Men det var ju det du var less på att höra ;P Beskriver bara hur det är för oss :D)

Linda :D