fredag 20 november 2009

Shopping

Idag igen. Skulle upp till sundsvall för att köpa de där skivorna som vi ska ha under överskåpena i köket. Vi köpte inga sånna i förrgår eftersom vi inte visste exakt vilka vi skulle ha. Ialf så åkte jag till Gnarp o mötte upp A där, som var där o jobba idag. Lämnade bilen där. Stannade till på "Rummet" i sundsvall o kikade lite. Sen vidare på k-rauta där vi köpte nå listgrejjs o så:P En snabbis på Jysk o sen på Boom. Efter de gick vi in på birsta city huset. Där blev de godis på jam jam, cola ferrarisar :) Käkade på McD där inne o så tittade vi på Eddie, Rabih o Camilla från Idol som uppträdde där. Bara Rabih som är bra, han var grym! :) I like him. In på ÖB där vi köpte grisöron, fågelfrö blandning och ballerinakakor med pepparkakssmak. Sen in på IKEA där vi shoppade de där skivorna till köket, 4 barstolar till vardagsrummet(har ju 4 andra till köket, så vi har haft 2 i köket o 2 i vardagsrummet nu så länge), en röd fluffig(en sån med fransar, vet inte vad de heter)matta till vardagsrummet,ljuslykta, en inbyggnads micro till köket i rostfritt från Whirlpool, m.m. Nu är vi på väg hem, ska se idol då :) Ska hämta upp bilen i gnarp oxå såklart. I helgen har vi massa att göra. Vill göra klart allt nu lixom :) Undra var vi ska börja. Göra klart allt i köket? Göra klart "allrummet"? Nya sovrummet? Luft-vatten pumpen? Ja vi har en del att göra ;) Men kul när det blir nytt o fräscht :) LÄNGTAR! :) Nä nu ska jag glutta lite bloggar! Trevlig helg!

6 kommentarer:

Madde sa...

sv: hehe tack så mkt, det var inte planerat. hade typ lagt det åt sidan nu för att göra klart skolan först men ja, det blev som de blev hehe!

jag mår bra hittills men det är väl lite upp och ner. jag har inte spytt ännu men jag mår lite illa ibland. Antar att det försvinner sen :)

ni då? går det framåt för er? eller vill ni inte nu?

ha en bra lördag

madde sa...

sv: ja men detta är bättre än skola så :) jag hoppas att det går fort för er när ni bestämt er :) hihi

ja desamma :)

madde sa...

sv: ja jo sant, men de kommer när man minst anar det, det vet jag hehe!!

åh julgardiner :D vad nice... det ska jag också upp med snart hehe

Malin Viklund sa...

Vilken fin och mysig blogg du har gumman!! :D Så sällan jag kan läsa bloggar nu :( Har ju inte internet hemma för tillfället.. eller varit utan snart i 3 månader :(

LinnaLi sa...

Men du... Du måste ju ha fel på ööööronen :P Han är ju värdelös!!! hehe, tur folk har olika smak!

Trevlig söndag! Jag ska åka på julmarknad på gröna systrar!

Linda

LinnaLi sa...

Men du... Du måste ju ha fel på ööööronen :P Han är ju värdelös!!! hehe, tur folk har olika smak!

Trevlig söndag! Jag ska åka på julmarknad på gröna systrar!

Linda