lördag 29 maj 2010

Hur kan man?

Glömde helt bort att skriva igår att vi träffat ToM och Lille W! Illú var oxå med såklart! Vi pratade o så ett tag! Hur kunde jag glömma något så viktigt... Uselt! Min dag har nästan nyss börjat... Sovit som en kratta inatt...har mer ont i halsen nu så därför jag inte sovit så bra... Älsklingen har varit o gjort sig snygg i håret, men är fortfarande kvar i stan. Han skulle göra lite saker så jag är nog ensam hemma(har ju Lillan förståss!) en stund till. Ska dricka en kopp kaffe, gå ut på gräsmattan så lillan får busa lite, snygga till mig och klä på mig nå jobbarkläder :P Sugen på att borra hålen till fiberoptiken. Har ju itne blivit än!! Är btw 1.0 mm borr som ska genom hela taket...undra just hur det kommer gå... Spännande helt enkelt! Bergsjö ikväll?

1 kommentar:

-=[Tobbe]=- sa...

Det är en pastasås som jag brukar göra.Franska örter, dragon, basilika, lite oregano, chili, röd paprika (oftast brukar jag göra med grön), peppar, bacon, tomatpure och jarlsbergsost.

Det är många som fiskar i hamnen nu, har bara fiskat två kvällar jag, men det har varit tidigare på säsongen.

Hoppas att allt är bra med er.